Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Ako vytvoriť vo firme podmienky pre úspešný výber ľudí
Výber ľudí môže niekomu pripadať ako zázrak. Veľa šéfov si kladie otázku: prečo všetci úspešní pracujú u konkurencie a ja mám iba samých neschopných a neochotných? Prečo k nám nikto výkonný nepríde? Prečo všetci uchádzači iba pýtajú peniaze, ale robiť sa im nechce? To sú ťažké otázky.
V skutočnosti prijať dobrých ľudí nie je žiadny zázrak. Ako zázrak alebo náhoda nám pripadajú iba také veci, ktorým nerozumieme. Všetko v živote sa nám zdá ľahké a dosahujeme výborné výsledky, ak tomu rozumieme a vieme použiť adekvátny a vyskúšaný pracovný postup.
S tým súvisia aj niektoré zásady, ktorých ak sa držíme, vieme, že budeme úspešní. Takéto zásady voláme nadradené smernice a existujú aj pri výbere ľudí. Ale aby nám fungovali, musíme sa predtým zbaviť niektorých úvah, ktoré môžeme označiť za infekciu v mysli. Čo je to infekcia v mysli? To sú tie myšlienky, ktoré nám dokazujú, že to nejde. Tu sú tie veľmi múdro znejúce zdôvodnenia, prečo sa niečo nedá urobiť. Väčšinou začínajú vetou „Vieš, my sme špecifickí, tebe sa to jednoducho hovorí“. Namiesto výhovoriek, nech sú hocijako presvedčivé, je lepšie sa zamyslieť, ako to robia skutočne úspešní v nábore. Predsa nemôže byť náhoda, že do niektorých firiem sa ľudia priam valia vo veľkom množstve a o iné firmy nikto ani len nezakopne ani po masívnej reklame.
Takže, ako treba uvažovať o výbere, ak chceme byť úspešní? Ešte skôr, než sa do niečoho pustíme, treba spraviť zopár závažných krokov. Aj keď priamo s výberom zdanlivo nesúvisia, ak ich neurobíme, bude náš nábor pracovníkov odsúdený na neúspech.
Celý článok si prečítate v knihe Ladislava Pavlíka AKO FUNGUJÚ ÚSPEŠNÉ FIRMY.
Autor: Ladislav Pavlík • HCA Slovakia • www.skolamanazmentu.sk
Foto: Pavol Kulkovský • Kulkovský photography | Facebook
Kategórie