Robí firma veľa rôznych činností? Pozor na zlý imidž!

24. september 2012 | Pridal: Viac

Niektorí majitelia malých firiem sa púšťajú naraz do množstva odlišných činností.

Je chválihodné, že majú veľkú chuť do práce. Ale treba dať pozor na jednu vec. Imidž „my sme odborníci na všetko“ je veľmi mizerný a zároveň aj podozrivý. Ak klient zistí, že celá firma má iba 3 ľudí, a zistí, že tí istí ľudia robia aj poisťovníctvo, výrobu stoličiek, opravu televízorov, jazykové kurzy a pohrebníctvo, tak tejto podozrivej kombinácii nebude veriť a nedá sa tam ani pochovať.

Veď vidí, že urobia čokoľvek, len aby zarobili. V čom sa potom títo zúfalci vyznajú naozaj? Vyzerá to tak, že v ničom.

Vždy sa prezentujte ako špecialisti na „niečo“ konkrétne a nie ako “odborníci na všetko”.

Imidž “ezermester” (maďarsky – majster tisíc remesiel)  je dobrý len pre domáceho kutila a je nevhodný pre profesionálnu firmu.

 

Komentáre

Rubrika: Marketing a predaj