MARKETING A PREDAJ

Nehádajte sa so zákazníkmi. Predávajte bez námietok!

Nehádajte sa so zákazníkmi. Predávajte bez námietok!

Asi každý predajca sa vo svojom živote stretol s tým, že jeho zákazník odmietol obchod. Nemal na vás čas, nepotreboval váš výrobok alebo vám povedal, že už má iného dodávateľa, že vy ste drahší ako konkurent a chce obrovskú zľavu. S týmito problémami sa obchodníci bežne stretávajú. Ako ich riešiť? V prvom rade si treba […]

24. júla 2019 | Pridal: Viac
Najlepší predajcovia sa o zákazníka zaujímajú stále

Najlepší predajcovia sa o zákazníka zaujímajú stále

Stretli ste sa už niekedy s predajcom, ktorí sa o vás zaujímal aj potom, čo ste si kúpili jeho produkt? Pokiaľ áno, určite sa zhodneme na tom, že to bola príjemná skúsenosť. Na druhej strane, stretli ste sa už aj s predajcom, pre ktorého ste po ukončení biznisu boli iba vzduch? Nuž, ako ste sa […]

28. februára 2017 | Pridal: Viac

PERSONALISTIKA

Ako získať motivovaných ľudí

Ako získať motivovaných ľudí

Motivácia je téma stará ako ľudstvo samotné. Už pravekí lovci si všimli, že nie každý z nich sa ochotne postavil s oštepom v ruke voči bežiacemu stádu. Ich potomkovia, stredovekí remeselní majstri videli, že niektorí učni sa naozaj snažia niečo naučiť, kým druhých nič nezaujímalo. A armády celého sveta sa od nepamäti snažia ideologickou prípravou a plamennými prejavmi veliteľov […]

14. februára 2020 | Pridal: Viac
Najväčšou demotiváciou je bezcieľny život

Najväčšou demotiváciou je bezcieľny život

Vždy, keď vidím dve žiariace oči nového pracovníka plné nadšenia, rozmýšľam nad tým, ako spôsobiť, aby tá žiara nevyhasla ani o pár rokov. Rozmýšľam nad tým preto, lebo v minulosti som už veľakrát zažil situáciu, kedy vám nový človek pred nástupom do práce tvrdí, že pre neho nebude v práci nič problémom. A na začiatku to zvyčajne tak je. […]

17. decembra 2019 | Pridal: Viac

FINANCIE A PRÁVO

Nekalá súťaž

Nekalá súťaž

Pre pochopenie problematiky nekalej súťaže je vhodné sa na úvod zamyslieť nad vecným významom tohto slovného spojenia. Prídavné meno nekalý predstavuje univerzálne negatívum. Ak o niekom povieme, že má nekalé úmysly, myslíme tým, že zamýšľa niečo nepoctivé, nečestné, zakázané, niečo, čo sa prieči morálke alebo čosi zatajuje. Pod súťažou si okamžite predstavujeme boj o víťazstvo. […]

16. februára 2017 | Pridal: Viac
Ničitelia dobrej atmosféry na pracovisku

Ničitelia dobrej atmosféry na pracovisku

Na pracovný výkon každého zamestnanca vplýva množstvo faktorov, medzi ktoré je potrebné zaradiť nielen kvalitu pracovného prostredia z hľadiska jeho materiálneho a technologického vybavenia, ale aj úroveň medziľudských vzťahov na pracovisku. Hoci ide o problematiku, ktorá je z hľadiska zamestnávateľov často prehliadaná, celková atmosféra na pracovisku a vhodná skladba pracovného kolektívu má nepochybne zásadný vplyv […]

15. decembra 2016 | Pridal: Viac

STRATEGICKÝ MANAŽMENT

Nečakajte na zázraky, naplňte si svoje sny

Nečakajte na zázraky, naplňte si svoje sny

Mnoho ľudí, ktorí sa necítia dobre, majú veľký problém rozlišovať, čo je dôležité a čo nie. Potom riešia hlúposti a opomínajú cenné veci. Na ceste za úspechom je veľmi dôležité, možno najdôležitejšie mať stanovené ciele a zároveň mať aj predstavu, pomocou ktorých činností a postupov sa dajú dosiahnuť. Neoddeliteľnou zložkou úspechu je nepochybovať o svojom cieli, mať húževnatosť a vytrvalosť. […]

19. mája 2020 | Pridal: Viac
Veľkí ľudia majú veľké ciele

Veľkí ľudia majú veľké ciele

Aby človek mohol žiť, musí pracovať. Lebo keď si myslí, že už nedokáže ani to, zomiera. Existujú však aj ľudia, ktorí majú plno sily, no nemajú chuť pracovať. Prečo? Aby človek mal chuť do práce, musí mať na ňu dobrý dôvod, musí vedieť, na čo tá práca  bude dobrá. Keď ľudia poznajú účel svojej práce, tak […]

12. mája 2020 | Pridal: Viac

Ostatné články

Úspešní manažéri 1/2017

Úspešní manažéri 1/2017

Téma čísla: Námietky v predaji Číslo vychádza: 1.6.2017 Michal Homza:Naše potravinárske zariadenia pozná celý svet Ladislav Pavlík: Nehádajte sa so zákazníkmi. Predávajte bez námietok! Mårten Runow: Boj so zákazníkom je vopred prehratý Patrick Valtin: Neprichádzajú k vám dobrí ľudia? Zmeňte to, čo hovoríte! Milan Paprčka: Chcete mať vynikajúcich obchodníkov? Marc De Turck: Prečo sú deti […]

22. júna 2017 | Pridal: Viac
Katarína Daníšková, Marián Daníšek: U nás nájdete svoj domov v Tatrách

Katarína Daníšková, Marián Daníšek: U nás nájdete svoj domov v Tatrách

KATARÍNA a MARIÁN DANÍŠKOVCI sa starajú o rodinný hotel Villa Siesta, ktorý sa nachádza priamo v srdci Vysokých Tatier v Novom Smokovci. Je ideálnym miestom na relax pre lyžiarov, turistov, rodiny s deťmi, ale aj turistické skupiny či mladé páry túžiace po romantickej tatranskej svadbe. Firmám a korporátnym klientom ponúka široké portfólio akcií, medzi ktoré […]

2. marca 2017 | Pridal: Viac
Ako dopriať rodine lásku v práci i doma

Ako dopriať rodine lásku v práci i doma

Ora et labora – modli sa a pracuj, hovorilo sa v stredoveku. Toto heslo slúžilo našim otcom veľmi dobre: vyjadrovalo to, že medzi prácou a oddychom, medzi telesným a duchovným, má byť rovnováha. Svoju múdrosť si zachovalo dodnes napriek tomu, že je čoraz náročnejšie ho dodržiavať. To, že skĺbiť rodinný a pracovný život vôbec nie […]

21. februára 2017 | Pridal: Viac
Dobrá firma si zaslúži dobrý tím

Dobrá firma si zaslúži dobrý tím

Každý majiteľ má na začiatku podnikania sen, ktorý chce naplniť, víziu, v smere ktorej chce kráčať. Keď začína podnikať a zakladá svoju firmu, väčšinou je sám najlepší v tom, čo bude jeho firma robiť. Skôr či neskôr však objem práce začne narastať, majiteľ musí začať prijímať ďalších pracovníkov a firma sa rozrastá. Keď do práce […]

15. februára 2017 | Pridal: Viac
Miroslav Chudý: Naše ploty prežijú celé generácie

Miroslav Chudý: Naše ploty prežijú celé generácie

MIROSLAV CHUDÝ je majiteľom a výkonným riaditeľom spoločnosti LUNA-PLOTY, s.r.o., ktorá sa už pätnásť rokov venuje výrobe a realizácii okrasných betónových oplotení a balustrád. Patrí medzi priekopníkov nových technológií, medzi ktoré patria napríklad obojstranne pohľadové okrasné betónové ploty, zalievacie betónové okrasné stĺpy či farebné oplotenia nevšedných farieb. Svojou prácou pomáha svojim klientom nielen chrániť, ale […]

14. februára 2017 | Pridal: Viac
Štyri tajomstvá údernej komunikácie

Štyri tajomstvá údernej komunikácie

Jednou z najdôležitejších častí firmy je oddelenie zaoberajúce sa zákazníkmi. Prečo je to tak? Lebo toto oddelenie má zapríčiniť to, aby od zákazníkov chodili objednávky, aby klient vedel, čo máte na sklade, poznal vaše dodacie a platobné podmienky či reklamačný poriadok. Prvou podmienkou spolupráce so zákazníkom je to, že ako firma vyrábate alebo nakupujete niečo, […]

9. februára 2017 | Pridal: Viac